Hoe kan ik het beter doen?

// HOE KAN IK HET BETER DOEN? //

Is jouw glas halfleeg of halfvol?⠀

Ongetwijfeld beïnvloeden de huidige omstandigheden IEDEREEN over de hele wereld en hoewel er veel dingen zijn die wij niet in de hand hebben, afhankelijk van wat jouw perspectief is, zul je merken dat er eigenlijk meer in jouw macht ligt dan op het eerste gezicht lijkt .

Neem één dag tegelijk en verplaats je focus naar binnen naar wat je nu kunt doen om je beter te voelen.

Vraag jezelf:

➪ “Waardoor kan ik me beter gaan voelen in mijn huidige omstandigheden?”Ik luister elke dag naar mijn favoriete playlist, heb eindelijk de tijd om songteksten te leren zodat ik eindelijk een mee kan zingen tijdens het doen van huishoudelijke klusjes. En blijven bewegen d.m.v een home workout, pilates of yoga in de woonkamer.


➪ “Wat heb ik nodig om me beter te gaan voelen?”Me-time die ik inmiddels verkrijg door mijn koptelefoon op te doen en te luisteren naar een podcast of luisterboek. Even uit mijn eigen hoofd, in een ander verhaal stappen. En buitenlucht, dus het zonnetje in de achtertuin opzoeken.


➪ “Hoe kan ik het beter doen met wat ik nu heb?”Kwa voeding maak ik nog steeds elke dag een menu zoals ik voorheen deed zodat ik me niet laat verleiden tot snaai momenten en mijn lichaam op de juiste momenten van energie voorzien. Soms vraagt het wel enige creativiteit maar zo ontstaan de leukste en lekkerste recepten en maaltijden.


➪ “Hoe kan ik iets goeds toevoegen?”Wat ik probeer te doen is minder schermtijd, meer slaap. minder koek en snoep, meer groenten en fruit, minder tv, meer lezen. ⠀

Ookal ziet de toekomst er misschien nu niet rooskleurig uit, dit zal op een gegeven moment allemaal voorbij zijn, het zal niet voor altijd duren.⠀

Dus nu is hét moment om prioriteit te geven aan wat belangrijk voor je is op een manier die je momenteel in staat stelt om te slagen, vooruitgang te boeken of balans te vinden op het gebied van voeding en mindset.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *